top of page

JOEHOE, ik wil even iets met jullie delen...


'THINGS CHANGE??'

Om maar even met de deur in huis te vallen; ik heb besloten te stoppen met bloggen op deze website..

Je zal je misschien afvragen; maar waarom dan?!

First of all, ik stop niet met bloggen, want dat vind ik veel te leuk om te doen! Ik stop alleen met deze website/blog zoals hij nu is. Ik heb vorig jaar voor deze vorm gekozen omdat ik dacht dat het handig zou zijn breed in te zetten, door mijn naam 'remakesdesignandmore' is het namelijk allesomvattend.

Aan de ene kant is dat heel handig, want ik kan eigenlijk overal over schrijven. Maar aan de andere kant is het heel verwarrend. De naam 'remakesdesignandmore' wordt vaak niet begrepen.. vooral omdat ik me de laatste tijd eigenlijk alleen met 'food' bezig heb gehouden. Interieur en handlettering vind ik nog steeds heel leuk om te doen, maar helaas heb ik de tijd en de energie er niet voor me ook daar nog op te richten.

Daarbij komt dat ik 'Wix', waar ik deze website bij gebouwd heb en ook een abonnement bij heb lopen, niet zo heel fijn vind werken. Het abonnement loopt binnenkort af en toen was daar de keuze; verlengen of stop zetten.

Het werd de tweede keuze... het abonnement stop zetten betekent trouwens niet dat deze website direct offline is. Hij blijft online, maar dan zonder domeinnaam, nieuwe blogs en nieuwsbrieven.

En hoe nu verder?

Ik ga me de komende tijd bezig houden met het bouwen van een nieuwe foodblog bij een andere aanbieder. Daarnaast ga ik ook een nieuwe naam kiezen (ideeën zijn welkom, want ik ben er nog niet voor 100% uit!), een logo ontwerpen en een andere huisstijl bedenken.

In de tussentijd zullen er even geen nieuwe blogs online komen. Ik wil het graag goed doen (perfectionistje hier, hard aan 't werk daar wat milder in te worden) en daarom wil ik me richten op mijn nieuwe foodblog en dat uit te werken tot iets nog mooiers dan deze blog.

De recepten die ik maak voor Panasonic zullen op deze website verschijnen (inclusief pdf's met de recepten die je kunt downloaden! Neem vooral even een kijkje!) en daar zal ik je via social media zeker naar linken als er een nieuw recept online komt. Verder kun je me dus op social media blijven volgen en dan hoop ik zo snel mogelijk weer online te zijn met mijn nieuwe blog!

Wellicht dat, als ik me weer beter voel en meer energie heb, ik het bloggen over interieur en handlettering weer oppak hier. Het is lastig om in de toekomst te kijken, dus daarom verwijder ik de site ook niet en laat ik het allemaal nog een beetje open. Misschien dat ik volgende week wel ineens zin en tijd heb om van me af te schrijven tussen de bedrijven door.. je weet het niet ;-)

Dus ik zeg niet vaarwel, maar tot snel! Zodra mijn nieuwe blog online is zal ik dit via social media bekend maken en ik zal hier ook zeker een link plaatsen!

Liefs! Renske

WELKOM

Welkom op mijn blog!

liefs! Renske

bottom of page