top of page

FREE printable voor instaswap

Begin dit jaar maakte ik kennis met Instaswap.. nu zullen julie misschien denken; instawattes?!

Dat dacht ik eerst ook :) hier een klein stukje van de website om jullie te laten kennis maken :) (voor diegene die het nog niet kennen!)

'Voor hen die nog nooit aan een swap meededen, een swap is een “uitwisseling”. Je wisselt aardigheidjes uit met iemand anders. Zo simpel is het. Je maakt(voorkeur) of koopt een aardigheidje voor je swappartner en verstuurt dat op de aangegeven datum met de post. Van alle deelnemers verwachten we foto’s op Instagram zodat er in die periode alleen maar ” happyposts” op IG te zien zullen zijn. Spreading some kindness zeg maar.'

Het is dus wel zo dat je Instagram moet hebben wil je mee kunnen doen.. maar hoe leuk is het om mooie plaatjes te kijken en te delen!? Ik houd van mooie plaatjes dus ja vind dat heel leuk! *confession* stiekem ben ik inmiddels een beetje verslaafd geraakt aan Instagram!

Daarbij komt natuurlijk het stukje DIY(do it yourself) wat helemaal in mijn straatje past!

Nu is het dus weer tijd voor de #instaswapfalledition2016. Met een super tof doel! Want dat is toch wel het mooiste van het hele gebeuren, Lynda en haar team zetten zich elke editie in om voor een goed doel geld op te halen. Deze keer is het Project S... in het kort; een leuke middag voor ouderen organiseren, ze echt even in het zonnetje zetten! Lees er hier meer over :)

Inmiddels zijn de inschrijvingen gesloten, sorry ik had misschien iets eerder erover moeten bloggen als je mee had willen doen! Maar wees niet getreurd, in het voorjaar komt er weer 1..

Afgelopen zondag zijn de 'swappartners' toegewezen... ook wel #swapmaatjes genoemd op Instagram. Wie mijn maatje is vertel ik natuurlijk niet, want het hele verrassingselement is nog een stukje wat ik erg leuk vind..

Wat me in het voorjaar opviel was dat er op Instagram in het begin van de instaswap regelmatig posts voorbij kwamen dat ze een leuk kaartje van hun swapmaatje hadden gekregen.. gewoon om even 'hallo' te zeggen of om nog even wat meer info te vragen(wel anoniem natuurlijk!) ... wat een leuk idee! Want #echtepostiszoveelleuker !

Dat wilde ik dit keer ook doen en wel met een zelf ontworpen kaartje :) en omdat ik van delen houd wil het kaartje graag als free printable aanbieden! De download vind je rechts van deze pagina.

Swappers, veel plezier met het voorbereiden van jullie swap!

Taggen (@remakesdesignandmore) jullie me even als je het kaartje hebben gebruikt? Lijkt me heel leuk om terug te zien!!

Voor diegene die niet mee doen, houdt de Instagram van Instaswap of Lynda in de gaten, dan kunnen jullie de volgende keer ook mee doen!

Liefs! Renske

WELKOM

Welkom op mijn blog!

liefs! Renske

bottom of page